Noem het tekstschrijven, copywriting, custom media, bedrijfsjournalistiek, storytelling, content marketing of gewoon op z'n Hollands: commerciĆ«le klussen. Hoe dan ook, feit blijft dat ook buiten de traditionele, journalistieke media steeds meer behoefte is aan sterke verhalen. Goede content kan het onduidelijke duidelijk maken, bruggen bouwen, deuren openen, best een beetje schuren, troost bieden, maar vooral: inspireren. Een gezonde dosis Wanderlust dus.

Wanderlust schrijft/schreef verder custom content voor: Staatsbosbeheer, Keen, Stichting Philadelphia, Sunweb, Sawadee, Kia, Toyota, Mitsubishi, toBe, Zorg en Welzijn, Zwitserland Toerisme, e.v.a.


U klimt liever zelf in de pen (of achter de computer), maar kunt nog wel een duwtje in de rug gebruiken? No worries. Wanderlust geeft op verzoek ook workshops, schrijftrainingen en (gast)lessen. Waarom klikt geen hond uw webteksten aan? Hoe word je een professionele reisjournalist? Waarom negeren al die journalisten uw persberichten? En waarom slaat 90% van de georganiseerde persreizen de plank volledig mis? Vraag het en ik leer het u.